2011. október 16., vasárnap

i blame coco






bevallom őszintén, múlt héten hallottam először coco-ról, vagyis olvastam...megjött az őszi monki magazinom, épp miskolcra tartó buszon elővettem olvasgatni, nagyon lefoglalt, elolvastam az interjút coco-val is, érdekesnek találtam ezt a lányt már úgy is, hogy még nem hallottam énekelni. mikor hazaértem első dolgom az volt, hogy a youtube-on megnézzek tőle pár zenét, azóta csak őt hallgatom, nagyon megfogott ez a stílus...kevés ilyen zene van ami ennyire illik ahhoz amit én szeretek...nagyon örülök, hogy rátaláltam...beteszek pár kedvenc számot, de annyira mind jó, hogy ez a szó, hogy kedvenc, értelmét veszti szinte...minden nap másik tetszik meg jobban, aztán újra az elejéről:)

hallgassátok, élvezzétek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése