2014. február 26., szerda

Zara leértékelés




Általában be szoktam menni a Zara-ba, akciókra vadászva, ám ritkán sikerül vásárolnom ott, hisz nem igazán azok az árak vannak ott, amik számomra megfizethetőek. Nem annyira vagyok híve az ún. ’5 Piece French Wardrobe’-nak, ami azon a koncepción alapszik, hogy inkább legyen 5 tökéletes darabod és azokat variálva letisztult összeállításokat prezentálj, mintsem megvegyél mindent, ami éppen tetszik, akár olcsóságokat is. Már csak azért sem vagyok híve ennek, mert elképzelhetetlennek tartom, hogy hónapokig gyűjtsek egyetlen ruhadarabra, majd megvegyem csillagászati áron.

Talán mondhatom azt, hogy évek óta keresem a tökéletes basic fekete csinos csizmát, aminek látványos, de kényelmes sarka van és akár még gyalogolni is lehet benne. Ezt most a Zara-nál találtam meg, rögtön tudtam, szerelem volt első látásra...

Egyszínű pulóvereket pedig azt hiszem október óta szeretnék beújítani, ugyanis észrevettem, hogy szuper szettjeimre a hideg időszakban nem tudok mit "rávenni", csak a halál gagyi régi kardigánjaim vannak, amik kb. már tavaly sem voltak divatosak. Most végre azt is sikerült, egy szép pirosat, ami idén hatalmas nagy kedvenc színem és szerencsére van is ebből az árnyalatból most elég nagy választék a boltokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése