2012. november 26., hétfő

Gyertyaöntés










Azt hiszem két éve öntöttem utoljára gyertyát, de mostmár gyakrabban fogok, ugyanis legutóbbi hazalátogatásom alkalmával idecipeltem visszafelé az egész gyertyaöntős hóbelebancomat az albérletbe :D Most csak egészen kevés, 5 darab gyertya készült, ebből kettő elég nagy, természetesen pasztell színeket alkalmaztam, kevergettem, hiszen az idei karácsony egyik alapvető jellemzője nálam a pasztellszín. Idén beújítottam, ugyanis fel is díszítettem az elkészült "műveket", tél lévén fonallal, az egyikre még egy kötött szalag is került, telefontoknak készült, de rájöttem, hogy nem valami masszív a fonal, így bevetettem gyertyamelegítőnek:) Még természetesen fognak készülni, de egyelőre ennyi kanócom volt kéznél...ma viszont feltankoltam kanócból rendesen, úgyhogy már alig várom, hogy újra ellephessem a konyhát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése