2012. november 28., szerda

Adventi Koszorúm 2012.











Az alapkoncepcióm ismét a fehér és a krémszín volt, egy maradék anyaggal fedtem be a koszorút, rátettem a gyertyákat és azokat is körbetekertem a drappszínű anyaggal, elhelyeztem a gyertyák tövében 4 kis számot, amit idén mindenképpen ki akartam próbálni. Ezután jöttek be a képbe az általam megvarrt fehér és piros szivecskék, melyeket a fő motívumoknak gondoltam, de ezekkel együtt még kicsit üresnek tűnt a kép, így vattával kitömtem még a gyertyák töveit és azokba szúrtam bele a számokat, így a szivecskékkel jobban harmonizált az egész. Eredetileg 4 piros szív készült és láthatjátok, hogy volt még csipesz kellékem és piros szalagom, de ezeket már túlzásnak gondoltam és végül megmaradt egy piros szív, az utolsó vasárnapnál, ami számomra fontos jelentést hordoz, hiszen ekkor jön haza a szerelmem külföldről...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése