2012. január 4., szerda

a mai nap munkái avagy dora's nearly spring







ma úgy adódott, hogy volt egy kis szabadidőm és kedvem is volt az alkotáshoz, így hát leültem és pár bögre tea mellett csinálgattam pár dolgot, kitűzőket, fülbevalókat és gyűrűt, mindegyik elég jól sikerült, de most a fülbevalók a kedvenceim...ezekből tervezek még csinálni jó pár színben, sajnos most csak ez az egy színű fonalam volt, pedig még lenne kedvem folytatni...azt hiszem holnap veszek még pár színben...bojtot és pom-pomot már elég régóta tervezek készíteni, nem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon egyszerű és szórakoztató, elvoltam vele mindenesetre...alig várom, hogy felavathassam őket:)
---
a kollekció a dora's nearly spring fantázianevet kapta, mégpedig az egyik barátnőmről, aki a nagy karácsonyi láz közepette is csak a tavaszra tudott gondolni...:) a gyűrűt és az egyik kitűzőt neki is ajándékoztam...(január 6.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése