2012. január 6., péntek

kallos serical pakolások

a téli hidegben méginkább fontos hajunk megfelelő ápolása, én már egy jóideje a kallos serical termékekre esküszöm, használatukkal észrevehetően élettel telibb, egészségesebb és selymesebb a hajam...eddig a latte-t használtam, most a placentát vettem, mert elég igénybevett a hajam, sokat egyenesítem, így mindenképpen olyan pakolásokra van szükségem, ami ezeket a sérüléseket hivatottak begyógyítani a hajamon...és az illatuk is isteni, ajánlom mindenkinek...


serical frutta
A hajápoló krém gyümölcsök és növények biokémiai kivonatát tartalmazza kozmetikai felhasználásra. Használatától a haj lágyabbá és könnyen formázhatóvá válik. Normál hajra ajánlott.


serical carota

A hajápoló krém répaolaj kivonata vitaminokban, proteinekben és organikus ásványokban gazdag, lenolaj kivonattal dúsítva. Használatától a haj lágyabbá és könnyen kezelhetővé válik. Zsiros hajra ajánlott


serical latte

Köszönhetően a tejproteinnek, ez a krém kiválóan alkalmas az összes hajtípus ápolására, melyeket puhává és fénylővé változtat. Különösen hatásos igénybevett (elvékonyodott, szőkített, dauerolt, fonozott) hajszálak esetén.


serical placenta
Ez a speciális krém fehérjében, vitaminokban és aminósavakban gazdag. Speciális aminósav tartalmú hatóanyagaitól a haj erőssé és könnyen kezelhetővé válik. Ajánlott szőkített, száraz és törékeny hajra.

2 megjegyzés:

  1. nekem tejproteines volt, van olyan amelyik jobb ennél?

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon bejött, most én azért vettem a zöldet csak, mert tényleg nagyon eltöredezett a hajam, úgy gondoltam erre jobb lesz a másik, meg amúgyis ki akartam próbálni azt is, mert a fodrászomnak is olyan volt:) szerintem ezek a pakolások elég jók, van még a kallos insign kókuszos pakolás, amit nagyon szeretek, készülök írni majd arról is...az is hajerősítő, töredezésre nagyon jó!

    VálaszTörlés