2011. december 23., péntek

új cuccaim










 két új gyűrűvel gazdagítottam a gyűjteményemet, az elsőt  már régen keresgélem, most a h&m-ben találtam, 1290-ért, a másikhoz sok kis vékony gyűrű tartozik, azokat vegyíteni fogom más gyűrűimmel is, mint, ahogy a képeken is látszik...990 ft volt, ez is a h&m-ben!

a sálat szintén ott vettem leárazva 1500-ért, olyan jó puha és meleg:)))

egy ilyen harisnyát is már régóta hajkurászok, az f&f-nél találtam leárazva 1800 ft-ról 900 ft-ra, egyébként a tescoban most nagyon sok harisnya és ruha le van árazva, nem is rosszak. érdemes benézni!

8 megjegyzés:

  1. nekem a tollas gyűrű tetszik és én is régóta szeretnék már ilyet, viszont egyik h&m-ben sem láttam még és a honlapjukon sincs fent. te hol vetted?

    VálaszTörlés
  2. a debreceni h&m-ben, a fórumban...:)

    VálaszTörlés
  3. egyensááál! cuki vagy a képen :]

    VálaszTörlés
  4. jajj debrecen az nagyonmessze van nekem.=( remélem azért pesten is találok a 2 ünnep közt.=)

    VálaszTörlés
  5. Köszi zsadanka:)nah neked is ilyened van?akkor éljen az egyensál!:Dmostanság én is szőrmemániás vagyok,olyan kis puhák és elég jó melegek...

    Zsannu!sajna akkor az marad h kutatni kell,két h&m között óriási különbségek vannak,hetente be kell nézni...hátha:)

    VálaszTörlés
  6. nah már fentvan a honlapon a gyűrű:)

    VálaszTörlés
  7. már szilveszter előtt találtam is a boltban, az állványról levettem egy M/Lest, ami így félig le volt szakítva, felpróbáltam de végül egy másik M/Lest vettem meg, nehogy azt gondolják, h el akartam lopni. Aztán otthon derült ki, hogy összecserélték a címkét és az egy XS/Ses volt, de szerencsére kitudtam cserélni. Aztán meg szilveszterre azt vettem fel és ott is hagytam ahol volt a buli, de csak január végén megyünk újra arra és már most annyira hiányzik...=(

    VálaszTörlés
  8. huuuu akkor kalandos volt már a megvétele is, plusz a szilveszter:D de azért megvan a gyűrű, az a lényeg...és is felvettem szilveszterre:)))nagyon imádom!!!!

    VálaszTörlés