2011. december 14., szerda

tegnapi vásárlásom




kint jártam a cora melletti h and m-ben, debrecenben, még mindig szövetkabát és szilveszteri szett után kutatva, azonban ezeket nem találtam, viszont elég sok jó kiegészítőt találtam leárazva, érdemes betérni!
.

ezt az 5 darabból álló gyűrűt vettem, amit majd sokféleképpen fogok kombinálni a borostyánköves gyűrűm például nagyon jól passzol hozzá...vettem még ezt a táskát, végre van egy ilyen orvosi táska stílusúm, erre már nagyon vágytam, jó nagy, szóval igazán nekem való:)

5 megjegyzés:

  1. Debreceni vagy? végre valaki:):)

    VálaszTörlés
  2. félig-meddig...itt járok egyetemre, ritkán járok haza szóval mondhatni igen:)láttam h te is...

    VálaszTörlés
  3. én ezt a táskát a másik színben néztem ki és türelmetlenül várom, hogy leárazzák, mert már 3-4 korábban vett holmimat láttam a leárazott dolgok között és azért ez eléggé fájt.=)

    VálaszTörlés
  4. ezt a táskát én is nézegetem egy ideje, mind a két színben! remek választás volt :]

    VálaszTörlés
  5. hát igen, de én már oly régóta akartam táskát hogy nem várhattam vele...köszi csajok:)nekem is tetszik a másik szín is, de most sok világos dolgot hordok, így erre esett a választásom:) jó nagy pakolós az tetszik benne!

    VálaszTörlés