2011. november 3., csütörtök

új cuccok





elnézést a roppantrossz képekért, ez a telefon ennyit tud:S

a felsőt a h&m-ben vettem, mell alatt húzott, nagyon tetszik, övvel és harisnyával tökéletes lesz...sajnos a színe nem érvényesül a képen, nagyon szép bordó egyébként, ez tetszett meg benne, ilyen színű felsőt ritkán választok, de mostanság (talán a karácsony közeledte miatt) érzékenyen érintenek, megfognak a vöröses árnyalatú ruhadarabok...

ilyen színű nadrágot már évek óta szerettem volna, a kínaiban találtam, nagyon kényelmes, tapadós tökély!!!

a harisnyát is régóta kutatom, mustársárga volt a cél, de kikötés az volt, hogy ne legyen túl rikítós, mint amilyet a kínaikban árulnak, hanem inkább az a piszkos-mustár színű...a calzedoniában láttam pont ilyen színűt, ám a kis 40denes verzió valahogy nem fekszik télire, tegnap bementem a tezenisbe és örömmel tapasztaltam, hogy feltöltötték a harisnyás polcokat végre!!!sok színből lehet választani, 3 méretben és elég elfogadható áron...nem volt kérdés én milyen színűt választok:) de elég valószínű, hogy még vissza fogok menni. 60denes harisnyák 890ftért kaphatók, 100denesek 1200ftért, elég jó ár, sajnos a vastagabbak között már kisebb a színválaszték, de azért érdemes átkutatni:)

ezt a kömömlakkot pedig múlt héten vettem, a cél egy olyan szín volt, ami sötét korall és egyben pirosba hajló...azt hiszem sikerült a dolog:) és mindemellett elég tartósnak bizonyult!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése