2011. november 14., hétfő

about zing







a koreai étteremben jártunk múlt héten a barátnőimmel, mindannyiunknak az első találkozása volt a különleges koreai ételekkel...voltak levesek, húsételek, halételek, rizs, és kimcsi. én duruchigi-t ettem, amihez volt leves, rizs és kimcsi...ez az étel elég erős, csípős volt, nagyon ízes, ami nekem eléggé pozitív volt, imádom az ilyen ízeket, teljes összhangot éreztem, mikor ettem, a rizs kicsit enyhítette ezt az erős ízt, az szinte ízetlen volt, de ez pont így volt a tökéletes. a leves is finom volt, kivéve a tészta látványa, teljesen átlátszó nyálkás valami, hát nem volt hozzá gusztusom, csak a levét ettem, de még így is nagyon elégedett voltam...a kimcsi nekem nem jött be, eleve a káposzta távol áll tőlem, ám nagyon egészséges, emésztést segítő, tisztító hatása van, ettem belőle azért kicsit...

a hangulat is tetszett, menzafeeling, egy kijelző mutatta a számomat amikor elkészült az étel és lehetett érte menni az ablakhoz...kukoricatea és víz ki volt készítve egy asztalkához, onnan mindenki annyit ivott, amennyit akart, az is finom volt...összességében egy jó kis este volt finom ételekkel, jó társasággal:)

4 megjegyzés: