2011. június 14., kedd

sunglasses for men









kedves testvérkém kért meg, hogy adjak neki tanácsot, milyen szemüveggel újítson be idén nyáron, mik azok a szemcsik amik fiúkon divatosak...összegyűjtöttem párat...

nyilván még mindig nagyon sokan árulják a pilótaszemüveget, (tesóm pont emiatt akar másfajtát venni) ám mostmár egyre több színban megtalálható, újítani esetleg azzal lehet, ha egy feltűnőbb árnyalatot vásárolsz belőle, amit még másoknem nagyon mernek felvenni...

ugyanakkor ezeknek vannak kicsit átalakított verziói is, rengeteg fajta, nekem annyira nem jönnek be ezek...

a következő képeken lévő szemüvegeket  kicsit nőiesebb fiúkon tudom elképzelni, nekem ezek kicsit diszkósszemüvegek, na persze az összhatás számít, ezeket azért nem sok férfi veszi fel az tény...

még betettem egy sportosabb fazont, nekem egyáltalán nem jön be, de elvileg ez most divatos:)

szerintem a legjobbak a wayferer illetve mostmár a clubmaster ( rayban elnevezések nem tudom mennyire releváns ez az összes márkára ), azért egy fekete wayferer (utolsó előtti kép) elég jól néz ki egy férfin, visszafogott, semmi extra, mégis nagyon különleges...itt is lehet variálni színekkel, kapható már számtalan színű és mintájú változatban...ha nem akarsz vagyonokat költeni egy szemüvegre, csak nyárra kéne valami új, aztán jövőre ki tudja mi lesz, válassz a h&m vagy a new yorker kínálatából, ott mindig lehet találni egy-egy gyöngyszemet, elég olcsón...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése