2011. június 20., hétfő

it's never too late











a toolate órákat szerintem már mindenki ismeri, mindig valami új dizájnnal rukkolnak elő, most is van pár új kollekció, azonban én most a karkötőikről írok. azt hiszem tavaly nyár végén láttam őket először a fórumban, azonnal megtetszettek, gondoltam, ha újra jön a nyár meglepem magam legalább egy színnel...az 50 színből álló, 2 méretben kapható kollekcióból azonban nehéz lehet választani, úgy gondolom szerencsés az, akinek nem kell...mint nekem, aki tegnap előtt ajándékba kapta legjobb barátnőitől...egy türkiz színűt választottak nekem a csajok, szeretem ezt a színt, köszönöm:)

vidám, nyári kiegészítő, strandra kötelező darabok egyike, hordjátok ti is!:)

2 megjegyzés:

  1. kötelező darab bizony,viseld egészséggel!!!^^
    hm nekem a fekete-fehér és a lilás szettek likeolosak ;)

    VálaszTörlés
  2. hát igen, azok is naon jók...te tudnál egyet választani???:D

    VálaszTörlés