2014. november 24., hétfő

Sweet November!


Na hát borzalmas vagyok, kihagytam lassan egy hónapot, szomorú, de igazából ez idő alatt eszembe sem jutott a blog :( Sok jó dolog történt velem, újra elköltöztem, immár egy valószínűleg hosszabb távú helyre, és az egyik dédelgetett titkos álmom is valóra vált és bearanyozta mindennapjaimat.

Habár közeleg a vizsgák és megmérettetések időszaka, de mi lenne ennél jobb apropó egy kis írásra, újra belevetem magam a divat és most már mélyebben a lakberendezés világába is. Elég nagy terület, amit be kell rendeznem tökéletesen és még sehol sem tartok, az ötletelés is nagyon nehéz, kigondolni, hogy igazán mit is szeretnék...

Igyekszem, a november lassan elmúlik és végre ellephetem az étert a karácsonyi őrületemmel :)

3 megjegyzés:

  1. Bizony, sok jo dolog történik, csak örülni kell mindennek és jönnek a titkos álmok is sorra 😊

    VálaszTörlés
  2. akkor ezt levélben kirészletezed (ha csak nem top secret)!

    VálaszTörlés