2014. május 9., péntek

Bangs On!

Fura számomra a megújulásnak ez a formája, hiszen ez számomra igazából kevés új dolgot foglal magába. Sok évig volt frufrum, igaz, akkor még teljesen világos volt a hajam. Nagyjából 2 éve döntöttem el, hogy változtatok és lenövesztem, azóta azt hiszem kétszer mégis levágtam újra. Most ismét elgyengültem, bármennyire is megújulásnak számít, számomra ez egy újabb elrévedés a múltba, ilyenkor mindig olyan érzés, mintha ugyanaz az ember nézne vissza rám, aki akkor voltam, de erről már szó sincs, illúzió, amit a frufru teremt...

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó áll... furcsa, de nekem talán soha nem volt még frufrum... :)

    ági / iiiinspired / pieces-of-mine

    VálaszTörlés
  2. :) köszi! ez a frufru téma már csak ilyen, nekem az egész gyerekkoromat elkerülte, csak 17 évesen fedeztem fel magamnak, azóta nem enged...:)

    VálaszTörlés