2013. október 20., vasárnap

A Halloween jegyében...

Idén a Hallowenre is készülök ezért készítettem ezeket a Pók-mécseseket...sokak szerint félelmetes és undorító, de szerintem aranyosak ezek a kis vékony lábú dekorációk, ezektől nehéz lenne félnem, hisz én alkottam minden porcikájukat :)

Hozzávalók:

- befőttes üvegek
- drót
- vatta
- ragasztópisztoly
- fekete körömlakk
- lapos csőrös fogó
- cellux vagy kétoldalú ragasztó
- teamécses


Nem szemléltetem külön képekkel, mert rém egyszerű, csak 4, nagyjából egyforma hosszúságú drótdarabokat kell egymásra rétegezni, hogy kiadják a pók lábait, majd rácseppenteni egy kis ragasztót a pisztolyból, hagyni száradni, majd megformálni a lábait a fogóval. Ezután már csak a festés van hátra és a száradás. A vattát tetszőlegesen el lehet helyezni az üvegeken, majd celluxal beletenni a pókokat vagy a vattába fordítani a lábaikat...nekem mindkettő módszer működött :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése