2012. augusztus 28., kedd

az új design-ról...






Az ősz beköszöntét már meg akartam előzni egy új design-nal, most nem akartam lemaradni, így itt van, el is készült! Egy Svetlana Ishanova képet vettem alapul, ugyanis az utóbbi időben ez a kép nagyon a kedvencemmé vált, szeretnék majd egyszer ebből egy bekeretezett példányt is kitenni a falamra, annyira hangulatos és tükrözi a stílust, amit imádok. Az első képen látható az eredeti, ennek főleg színeivel játszottam, de alul konkrétan bele is nyúltam, hogy megfeleljen a célomnak, levágtam és még vonalakat is odafirkáltam, megmaradva Svetlana stílusánál...nem szerettem volna ezzel megszentségteleníteni a művet, csak újragondolt formában tárom a világ elé, természetesen megragadva az alkalmat, hogy az alkotóról is szót ejtsek. Ebben a hónapban őt neveztem ki a hónap művészének, azonban ez a fejléc még egy ideig tisztelegni fog munkássága előtt...

Eljön lassan az ősz, már csak pár napunk maradt a nyárból, habár az indián nyár még javában tombol, most valahogy várom az őszt, azzal a csodás megtisztító tulajdonságával együtt, ami változást és fordulatokat hoz az életben, egy új évszak kezdetével és egyben minden megújulásával...na hát elég melankólikusra vettük a figurát, de szeretem az őszt:) Főleg a ruhák és a cipők miatt, a harisnyás szettek és a sálak miatt, egyszerűen várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése