2012. május 5., szombat

sunny day:)





az utóbbi időben kissé elhanyagoltam a blogot, de képeket folyamatosan készítettem, úgyhogy van mit behozni...amint az már látszik, ráálltam a lookbook-olásra, emellett vagyis ettől függetlenül azért ide ugyanúgy be fogok tenni mindent...

a képen az új blézerem látható, ez az első szett, amivel összepárosítottam, lesz még majd egy jópár:)

blézer: h and m
felső: h and m
szoknya: h and m
harisnya: h and m
szemüveg: bijou brigitte
sál: mamámé volt
cipő: kínai

5 megjegyzés:

  1. igen jó a kék nacid!!! (csak oda nem tudok kommentet írni)

    VálaszTörlés
  2. hát még a hajad!!!
    meg a felsőd... az nagyon kéne :)

    VálaszTörlés
  3. múltkor láttalak Barcikán anyuddal voltál..:) nem hiszem hogy felismertél.. :)

    nagyon jó ez a szett ! több outfit posztot ! :)

    VálaszTörlés
  4. Panni! majd teszek ide is képeket róla és írhatsz kedvedre:)ok?

    Nici!biztos h engem láttál? mert én február végén voltam utoljára otthon:D:D de ha igen, ezer bocsi nyugodtan köszönj rám ilyenkor ha bambulok amúgy sztem felismernélek:)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a díjat hamarosan adom tovább én is:) puszzz

    VálaszTörlés