2012. február 7., kedd

etsy inspirációk





















az etsy-n barangoltam ma, ennyi sok ötletet és trükköt tud adni nekem, amitől totál elkezd pörögni az agyam, hogy miket szeretnék csinálni!!!imádom az alkotás vágyát...:) a babakocsit persze nem fogom kivitelezni, de végre találtam egy ilyet, nagyon tetszenek, anno akkor figyeltem fel ezekre a vintage kocsikra, amikor nicole richie is ilyenben hordta első gyermekét, imádtam és majd én is ilyet tudok elképzelni magam mellé :)az etsy-n mindössze 90ezerért megkaphatom, szerintem ez a modern babakocsikhoz képest még jó ár...

2 megjegyzés:

  1. sokkal stílusosabb mint ezek a modern, műanyag színes babakocsik! akárhogy is, de tuti ilyet fogok szerezni a születendő gyermekemnek! végülis még van idő... :D

    VálaszTörlés
  2. jaja! annyira bénák a mostaniak, na meg stilusban sem illenek egyáltalán mellém, no melléd se tudnám elképzelni:) igaz, még van időnk, de azért megnyugtató h beszerezhető egy ilyen csoda:)

    VálaszTörlés